مراحل تدوین مارکتینگ پلن (۷ مرحله مهم که باید بدانید!)

تدوین مارکتینگ پلن یا برنامه بازاریابی شبیه به شرح شغل برای شرکت شما می‌باشد. همه‌ شرکت‌ها باید یک مارکتینگ پلن داشته باشند، اما اغلب آنها برای هدف آن شرکت مناسب نیستند و قدیمی شده اند و به ندرت مورد بررسی قرار می‌گیرند. تحقیقات نشان داده است که کسب‌وکارهایی که برای مارکتینگ خود برنامه‌ریزی می‌کنند موفق…

جزئیات

اصول طراحی لوگو

عملکرد پشت طراحی لوگو بسیار فراتر از یک تصویر زیبا است. هدف طراحی لوگو، نمایش دقیق و کامل برند به مخاطب و در عین حال ایجاد تمایز با دیگران است. طراحی لوگو به عنوان قلب تلاش­های برندسازی، باید ماهیت شخصیت برند را نشان دهد. وقتی مخاطب لوگوی برند را می­ بیند باید بتواند دو چیز…

جزئیات

روش‌های بازاریابی

بازاریابی یکی از مهمترین استراتژی‌هایی است که به منظور جذب مشتری و افزایش فروش در بازار انجام می‌شود. این روش با استفاده از تبلیغات، اطلاع‌رسانی، ترویج محصولات و خدمات شرکت‌ها به مخاطبان و مشتریان هدف، به جذب مشتری منتهی می‌گردد. بازاریابی تبلیغات در دنیای امروز، بسیار پویا و پیچیده شده است و شرکت‌ها برای ربودن…

جزئیات

جدیدترین روش‌های بازاریابی

یکی از جدیدترین روش‌های بازاریابی که در دسترس سازمان‌ها قرار گرفته است، استفاده از تکنولوژی و داده‌های بزرگ است. با تحلیل داده‌های مشتریان و شناخت الگوهای رفتاری آنها، سازمان‌ها می‌توانند بهبود قابل توجهی در استراتژی‌های بازاریابی خود داشته باشند. این روش، به سازمان‌ها این امکان را می‌دهد تا به طور دقیق‌تر و هدفمندانه‌تر به مشتریان…

جزئیات