اهداف رشته آموزش ترویجی

هدف کلی رشته آموزش ترویجی ایجاد بدنه‌ای از حقایق و کلیات است که معلمان، محققان، کارکنان و مدیران بتوانند به طور فزاینده هم اهداف فرهنگی و هم حرفه‌ای را درک کنند. بعضی از مهمترین اهداف آموزش ترویجی عبارتند از: ایجاد درک و عقیده‌ای که میزان رشد امکان ارتقا یابد، یادگیریها فراهم ‌شود، رفتار اجتماعی بهبود…

جزئیات

آموزش ترویجی چیست؟ (بررسی آموزش ترویجی در هند)

نوع قابل انعطاف و پویای تحصیلات آن نوع آموزشی است که بتواند در هر کجایی در خدمت مردم باشد. این نوع آموزش علاوه بر توسعه فردی به تمام مؤلفه‌های اجتماع نیز کمک می‌کند. این ویژگیها و صلاحیتها مناسب طرفداران آموزش ترویجی است. توسعه و تکمیل آموزش به فرایند انتقال تکنولوژی سیستم علمی برای گروههای هدف…

جزئیات

چرا تبلیغات می کنیم؟

تبلیغات به این صورت تعریف شده است، هر نوع ارتباط غیرشخصی درباره یک سازمان، محصول، خدمات یا ایده که از سوی یک بانی مشخص بابت آن هزینه پرداخت شده است. جنبه پرداخت در این تعریف بازتاب این حقیقت است که فضا یا زمان انتشار یک پیام تبلیغاتی معمولاً باید خریداری شود. یکی از موارد استثنا…

جزئیات

متقاعدسازی و ترغیب در تبلیغات

غالب‌ترین و شاید مؤثرترین اشکال متقاعدسازی در فرهنگ معاصر، تبلیغات چاپی و الکترونیکی هستند. اگرچه ممکن است از این که بیرون برویم و هر محصولی را که آگهی تبلیغاتی آن را دیده‌ایم را بخریم احساس غرور کنیم، اما تبلیغات اثرات قابل توجه دیگری هم بر روی ما دارند که نه تنها رفتار خرید ما را شکل می‌دهد بلکه در ایجاد رفتارهای دیگری برای مثال، آگاهی از وجود محصول، ایجاد نگرش در مورد محصولات و حتی تغییر ارزشها و سبک زندگی رایج دخیل هستند.

جزئیات