۷ نوع بازاریابی دیجیتال: چه هستند و چگونه شروع کنیم.

بازاریابی دیجیتال در یک نگاه بازاریابی دیجیتال در کانال‌های دیجیتال مانند موتورهای جستجو، حساب‌های رسانه‌های اجتماعی و وبلاگ‌ها اتفاق می‌افتد. انواع مختلف آن عبارتند از SEO، SEM، ایمیل، رسانه‌های اجتماعی، اینفلوئنسر، محتوا و پیامک. بازاریابی دیجیتال اهمیت زیادی دارد؛ زیرا مخاطبان داخلی را جذب می‌کند: بزرگسالان آمریکایی به طور متوسط بیش از هفت ساعت در…

جزئیات

چگونه هویت شرکت خود را بسازیم

 هویت شرکت ویا محصول شما بر قیمت نهایی شما تأثیر می‌گذارد. هویت مثبت شرکت و محصول، فروش و کل برنامه ارتباطات بازاریابی شما را افزایش می‌دهد. این راهنما توضیح می‌دهد که چگونه می‌توانید تصویری ایجاد و طرح‌ریزی کنید که به شما در فروش محصول یا خدماتتان کمک کند.  برای یادگیری تکنیک‌های بیشتر نیز می‌توانید در…

جزئیات

قواعد طلایی بازسازی برند کسب و کار شما    

کسب و کارها در طی زمان پیشرفت می کنند و توسعه می یابند. آن ها محصولات یا خدمات جدیدی به پروفایل شان اضافه کرده، بازارهای تازه ای را جستجو می کنند و تمایل دارند به مشتریان تازه ای دست یابند. تمامی این تغییرات سبب می شود که کمپانی ها به سراغ ترفندهای (بازسازی برند Rebranding)…

جزئیات

فرآیند خلاقیت در آژانس های مارکتینگ

فرآیند خلاقیت در آژانس های مارکتینگ بیش از آنکه بروزِ الهام باشد یک فعالیت منظم روزانه است. به همین دلیل، مساله ساده ای نیست چون باید هر روز روی آن کار کنیم و به خوبی مناسب سازی شود تا بتوانیم نتایجش را به شکل منظم و قاعده مندی رویت کنیم. در اینجا، منظور ما این…

جزئیات