بهترین روش های برندینگ

مقدمه برند شما بیانگر تصویر کسب و کار شما است و به مشتریان کمک می کند تا محصولات و یا خدمات شما را در هر رسانه‌ای تشخیص دهند. برندینگ (Branding) بخشی جدایی ناپذیر از استراتژی بازاریابی است که کسب و کارها و سازمان ها از آن برای تمایز خود از رقبایشان بهره می گیرند. برندسازی…

جزئیات

چگونه برای مدیریت کمپین تبلیغاتی برنامه ریزی کنیم؟

مقدمه کمپین های تبلیغاتی فعالیت هایی هستند که یک پیام تبلیغاتی را به طور همزمان و به صورت یکپارچه به مخاطبین هدف منتقل می کنند تا سازمان بتواند به اهداف خود دست یابد. مدیریت کمپین تبلیغاتی نیازمند یک برنامه جامع و متناسب با بازار هدف است؛ قبل از اجرای یک کمپین به این فکر کنید…

جزئیات

شخصیت برند چیست؟ عوامل مؤثر در توسعه شخصیت برند

مقدمه شخصیت برند ضروری ترین استراتژی برای رشد و توسعه کسب و کار و انتقال پیام برند به مخاطب است. هر انسانی شخصیت منحصر بفرد خود را دارد؛ به همین دلیل حین رویایی با آن ها ناخودآگاه یاد اخلاق، رفتار و خصوصیاتشان می‌افتیم.  به همین ترتیب برندها نیز دارای شخصیت مخصوص به خود هستند، بنابراین…

جزئیات

استراتژی دیجیتال مارکتینگ چیست؟

مقدمه واژه استراتژی همان‌ اندازه که پیچیده به نظر می‌رسد، بار معنایی ساده‌ای دارد؛ نحوه رسیدن به اهداف با بکارگیری تاکتیک ها یک استراتژی محسوب می شود. بهره‌گیری از بازاریابی دیجیتال در دنیای امروز برای رشد و توسعه کسب و کارها امری ضروری محسوب می‌شود. همچنین برای افزایش درآمدزایی کسب و کارمان باید بتوانیم بهترین…

جزئیات