اصول طراحی لوگو: چگونه یک لوگو حرفه‌ای و خاص بسازیم؟

لوگوها بخش مهمی از بارِ تبلیغاتی برندها و کسب‌وکارهای مختلف را برعهده دارند و گام ابتدایی طراحی هویت سازمانی یک برند محصوب می گردد. آن‌ها تصویری از کسب‌وکارتان در ذهن مخاطبانتان می‌سازند که می‌تواند آن‌ها را ترغیب کند تا به برند شما اعتماد و از آن خرید کنند. یک لوگوی خوب مثل آهن‌ربای جذب مخاطب…

جزئیات

مراحل تحقیقات بازاریابی

تحقیقات بازاریابی، پژوهشی است که از طریق اطلاعاتی که برای شناسایی و تعریف فرصت‌های بازار و نیازهای مشتریان و… ارائه می‌دهد؛ به صاحبان کسب‌وکارها و مدیران اجرایی کمک می‌کند تا تولید، تبلیغات و ارائه محصولات و خدمات، اقدامات بازاریابی و نظارت را در راستای بهبود راندمان سازمان و افزایش فروش، بهبود بخشند. همان‌طور که در…

جزئیات

اصول تحقیقات بازاریابی

تحقیقات بازاریابی ابزار مفید و ضروری برای کمک به بازاریاب‌هاو مدیران اجرایی سازمان برای تصمیم‌گیری عاقلانه درمورد آینده کسب‌وکار است. انجام این تحقیقات ممکن است نیازمند مهارت‌های بسیار تخصصی باشد و به همین دلیل بهتر است برای تحقیق درمورد بازاریابی از شرکت‌های تحقیقات بازاریابی کمک بگیرید. با این حال، بهتر است که صاحبان کسب‌وکارها تا…

جزئیات

ایموجی در پرسونال برندینگ

در دنیای پیچیده و همیشه در حال تغییر امروزی، ارتباطات دیجیتال و تبادل اطلاعات به یکی از مهمترین موضوعات بازاریابی تبدیل شده است. برندهای مختلف در تلاشند تا با بهره‌گیری از روش‌های نوین، به مخاطبان زیادی دست بیابند. در این راستا، استفاده از ایموجی‌ها به عنوان یک راهبرد نوین در دیجیتال مارکتینگ، برای برقراری ارتباط…

جزئیات