توسط: admin در: ژانویه 21, 2019 در: مقاله ها نظر: 0

هرکسی که مسئولیت ساختن برندی را دارد باید خلاق، باهوش، مبتکر، شجاع، پرورش‌یافته، منظم و بر ارائه خدمات متمرکز باشد. همچنین باید در سه وظیفه اصلی ماهر باشد:

 

  • خودِ برند را مجسم کند چراکه مهم‌ترین کار است. ارتباطات و فعالیت‌های هر فرد باید با ارزش‌ها و هدف‌های اصلی که بازتاب‌دهنده برند هستند، همسو باشد. سازمان از مدیران برند انتظار دارد در نقش الگوهایی باشند که رفتار مناسب را به تصویر می‌کشند و به نفع برند و شرکت عمل می‌کنند. برعکس، آن‌ها باید سنت‌ها را به چالش بکشند و با طرح سؤالاتی درمورد وضع کنونی، برند را زنده و مطابق روز نگه دارند.

 

  • منابع زیربنایی ارزش برند را درک کند، آن را پشتیبانی کرده و برند را بر روی آن استوار کند.

 

  • پیوسته در پی آن چیزی باشد که سبب منحصر به فرد کردن برند می‌شود. ارجحیت‌های مشتری، چارچوب رقابتی و شرایط بازار به طرزی باورنکردنی پویا هستند بنابراین نوسازی و تجدید برند به منظور اطمینان از ارتباط پیوسته، تمایز و اعتبار، وظایفی استراتژیک و شاید از نظر تاکتیکی پرهزینه‌ترین باشد. مدیران برند باید مشخص کنند که چه چیزی باید تغییر کند و چه چیزی نباید تغییر کند.

 

 

ترجمه و تالیف : آرش سلطانعلی

اگر علاقه مند به خواندن مطالب بیشتر هستید اینجا را کلیک کنید.

فهرست دوره های جامع آموزشگاه هنری و تبلیغات ایده

Trackback URL: https://ideabranding.ir/%d9%85%d9%87%d8%a7%d8%b1%d8%aa%e2%80%8c%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b3%d8%a7%d8%ae%d8%aa%d9%86-%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%af/trackback/

ارسال پاسخ:

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *