توسط: admin در: ژانویه 23, 2017 در: برند نظر: 0

آرش سلــــطانعلی مشاور ارشد برندسازی هویت سازی برای یک برند صرفا ساختن نشانه و لوگوتایپ و سمبل و امضای برند نیست، بلکه خلق تفکری بنیادی است به عنوان عامل مشترکی که همه ارکان یک برند را در بیرون و داخل آن پیوند میزند و هماهنگ میکند. جلوه‌های ظاهری برند،...

ادامه مطلب
توسط: admin در: ژانویه 23, 2017 در: بازاریابی نظر: 0

موردپژوهی EFES PILSEN در بازار آبجوی ترکیه بازاریابی کالاهای مصرفی در کشورهای در حال توسعه نوشته‌ فرد میلر، دانشگاه ایالتی مورای، مورای، ایالت کنتاکی و آ. حمدی دمیرل، ترکیه ترجمه آرش سلطانعلی این مقاله بازار آبجوی ترکیه و تجربه‌ی موفق‌ترین شرکت آبجوسازی ترکیه یعنی اِفِس پیلسن را بررسی می‌کند....

ادامه مطلب
توسط: admin در: ژانویه 23, 2017 در: برند, روابط عمومی نظر: 0

آرش سلطانعلی هویت سازمانی: تشریح مفهوم برای معنای هویت سازمان دیدگاههای متفاوتی وجود دارد. در این مقاله نویسندگان به سه تحول عمده در این زمینه اشاره می‌کنندکه به طرق مختلف هویت سازمان را با طراحی گرافیکی، با ارتباطات یکپارچه شرکت و در نهایت با رویکرد چند رشته‌ای که بشدت...

ادامه مطلب
توسط: admin در: ژانویه 23, 2017 در: بازاریابی نظر: 0

آرش سلطانعلی موجی از نوستالژی، موجی از تغییرات جشنواره تبلیغات شیرهای کن، امسال موفق تر از هر سال دیگر بود. این جشنواره، تاجی است بر سر شرکت  Ascential plc،  برگزارکننده جشنواره کن، که هنوز هم سهام آن حدود یک میلیارد دلار ارزش دارد. هیئت های شرکت کننده بیشتر، جوایز...

ادامه مطلب
توسط: admin در: ژانویه 23, 2017 در: بازاریابی نظر: 0

آرش سلطانعلی جشنواره‎ خلاقیت کن (جشنواره‎ی تبلیغات کن سابق) بزرگترین گردهمایی متخصصان بازاریابی و ارتباطات است و هشت روز همایش، جایزه و رویدادهای اجتماعی را در بر می‌گیرد. امسال هم جشنواره رکوردهایی را شکست و بیش از ۱۲۵۰۰ شرکت‎کننده‎ی رسمی (و چندین هزار شرکت‎کننده‎ی غیررسمی)، ۳۷۴۲۷ شرکت‎کننده در بخش...

ادامه مطلب
توسط: admin در: ژانویه 17, 2017 در: بازاریابی نظر: 0

(Cannes Creative Festival 2012) آرش سلطانعلی جشنواره خلاق(Creative)  کن، که پیش از این جشنواره تبلیغات کن نام داشت، تا کنون بزرگترین مجموعه از جامعه ارتباطات بازاریابی خلاق دنیا بوده­ است. بر خلاف اسکار، کن سنجشی از صنایع را نیز ارائه می­دهد. دستاوردها، نکات مورد بحث و گفتگو و نام­های...

ادامه مطلب
توسط: admin در: ژانویه 14, 2017 در: برند نظر: 0

ترجمه آرش سلطانعلی IKEA همچنان تجارت بین الملل خود را گسترش می دهد، اما آیا آنها چیزی را از قلم نیانداخته اند؟ در گذشته میزان سنجش موفقیت یک شرکت به توانایی تبدیل شدن آن برند به یک نام خانگی در کشور سازنده آن مربوط  می شد، مانند شرکت Hoover...

ادامه مطلب
توسط: admin در: ژانویه 14, 2017 در: برند نظر: 0

آرش سلطانعلی وقتی در باره برندسازی های موفق فکر می کنید احتمالاً حروف متمایز سفید و قرمز کوکاکولا، تیک نایکی و نوارهای سه تایی آدیداس به ذهن شما خطور می کنند. اما به عنوان یک کسب و کار کوچک، حتی تصور سرمایه ای که بابت این برندسازیهای صرف شده،...

ادامه مطلب
توسط: admin در: دسامبر 04, 2016 در: روابط عمومی نظر: 0

به مزرعه‌ای که به‌خاطر آفت‌زدگی از بین رفته دقت کنید، قطعاً این مزرعه یک‌دفعه و بدون هیچ نشانه قبلی محصول خودش را‌ به کوهی از زباله تبدیل نکرده.مثل این اتفاق دقیقاً برای روابط اجتماعی ما هم رخ می‌دهد. نشانه‌های خراب‌شدن گل‌ها عموماً چیز‌هایی است مثل تغییر رنگ، تغییر حالت...

ادامه مطلب
توسط: admin در: دسامبر 04, 2016 در: برند نظر: 0

برند (Brand)، نمانام یا نام تجاری‏: یک نام ، عبارت، طرح، نماد یا هر ویژگی دیگری است که مشخص‌کننده خدمات یا محصولی خاص باشد که به وسیله آن از دیگر محصولات و خدمات مشابه متمایز می‌گردد. “برند”؛ طرح، نماد یا هر ویژگی دیگری است که مشخص‌کننده خدمات یا محصولی...

ادامه مطلب