توسط: admin در: مارس 28, 2021 در: مقاله ها نظر: 0

دکتر آرش سلطانعلی تبلیغات شکلی از ارتباط است که نقش مهمی در اطلاع‌رسانی و ایجاد انگیزش برای مخاطب ایفا می‌کند. عملکرد همه عوامل تبلیغات در راستای ایجاد ارتباط است. یک سازمان پیام خود را به شیوه‌های مختلف در تبلیغاتی مانند نام برند، لوگوها، آگهی، سیستمهای گرافیکی و تصاویر بصری...

ادامه مطلب
توسط: admin در: مارس 07, 2021 در: دسته‌بندی نشده, مقاله ها نظر: 0

دکتر آرش سلطانعلی تبلیغات یکی از عناصر آمیخته بازاریابی است و بنابراین اهداف تبلیغات از اهداف بازاریابی سازمان ناشی می‌شود. پس از هدفگذاری، به سمت استراتژی و اجرای تبلیغات حرکت می‌کنیم. تبلیغات خوب به دنبال درک کامل تمام متغیرهایی که بر برند تأثیر می‌گذارند متولد می‌شود. تبلیغات به عنوان...

ادامه مطلب
توسط: admin در: مارس 03, 2021 در: مقاله ها نظر: 0

دکتر آرش سلطانعلی ماهیت تبلیغات این است که به تعداد زیاد نمایش داده شود، به علاوه، احتمالاً بر آنچه مردم می‌خرند و نیز فعالیتهایشان تأثیر می‌گذارد. تبلیغات موتور متقاعدکننده‌ای با اثر بر ارزشها و سبک زندگی جامعه است و این اثر می تواند هم جنبه مثبت و هم منفی...

ادامه مطلب
توسط: admin در: فوریه 21, 2021 در: مقاله ها نظر: 0

اهداف اصلی این مقاله درک مفهوم اصلی تبلیغات و تعریف آن است. تبلیغات چیست؟ تبلیغات یک نیروی ارتباطی قوی و یک ابزار حیاتی در بازاریابی است که به فروش کالاها، خدمات، تصاویر و ایده‌ها از طریق کانال اطلاعات و ترغیب کمک می‌کند. تبلیغات نیرویی مشهود در جامعه است. امروزه...

ادامه مطلب
توسط: admin در: فوریه 14, 2021 در: دسته‌بندی نشده نظر: 0

چه عواملی در برندسازی تاثیرگذارند؟ چگونه میتوان از جوهره‌ یک ایده، یک برند شناخته شده و قابل اعتماد ساخت؟ محصول: شما می‌توانید به محصولات، خدمات، مشاغل و حتی افراد یا شخصیت‌ها، برند دهید. اما نمی‌توانید فرایند برندسازی را در وهله‌ اول، بدون دانستن اینکه به چه چیزی می‌خواهید برند...

ادامه مطلب
توسط: admin در: ژانویه 30, 2021 در: دسته‌بندی نشده نظر: 0

محصولات، برگ برنده‌ برندها برندها، تولیداتی هستند که با مشخصات متمایزکننده‌‌ منحصر به ‌فردشان، تعریف و انتخاب می‌شوند. مردم برندهارا به این خاطر می‌خرند که با امتیازات و تعهداتشان رابطه برقرار کرده است و به آن اعتماد می‌کنند. مصرف‌کنندگان تمایل دارند تا وقت و پول بیشتری را برای به...

ادامه مطلب
توسط: admin در: دسامبر 09, 2020 در: مقاله ها نظر: 0

اگر تمامی صحبت هایی که در دنیای تجارت درباره برندسازی می شود به شما این احساس را می دهد که انگار دارید به یک کانال رادیویی خارجی زبان گوش می دهید، این مقاله تعریف روشنی برای تمام واژه هایی که در مکالمات برندسازی بکار می رود، ارائه می کند،...

ادامه مطلب
توسط: admin در: فوریه 12, 2020 در: مقاله ها نظر: 0

تمرکز اصلی مشاور تبلیغات بر چشم‌انداز در وهله نخست، و وضعیت موجود مشتریان در گام بعدی است: اینکه مشتری در کجا قرار دارد و می‌خواهد به کجا برسد. او در پی آن است که گرایشات و بازارهای هدف مشتری خود را بررسی و آن را در مرکز هدف خود...

ادامه مطلب
توسط: admin در: ژانویه 08, 2020 در: دسته‌بندی نشده, مقاله ها نظر: 0

همه ما می‌دانیم اولین تاثیرگذاری می‌تواند بر کل تاثیرگذاری‌های بعدی چه در روابط و چه در کسب و کار بسیار تاثیرگذار باشد. تاثیرگذاری بد در اولین برخورد، به­ ویژه زمانی که شما دارید با میلیون­ها رقیب دست و پنجه نرم می کنید، کاری بسیار آسیب زننده و مضر است....

ادامه مطلب
توسط: admin در: دسامبر 29, 2019 در: دسته‌بندی نشده, مقاله ها نظر: 0

استراتژی کسب و کار را معمولا این گونه تعریف می کنند: مجموعه ای از اعمال و تصمیم گیری هایی که به کارآفرینان در رسیدن به اهداف کسب و کاریشان کمک می کند؛   اما این ساده ترین تعریفی است که می توانیم درباره استراتژی کسب و کار ارائه دهیم....

ادامه مطلب