توسط: admin در: آوریل 20, 2021 در: مقاله ها نظر: 0

همانگونه که ساختار سازمانی دپارتمانهای تبلیغاتی با یکدیگر فرق می‌کند، نوع فعالیت نیز از سازمانی به سازمان دیگر تفاوت دارد. کلپنر 14 فعالیت شامل تمامی عملکردهای مهم دپارتمان تبلیغات در سازمان تولیدی که باید انجام شوند، را تعریف کرده است. عملکرد و فعالیت های آژانس تبلیغاتی عبارتند از: تصمیم‌گیری...

ادامه مطلب
توسط: admin در: آوریل 19, 2021 در: مقاله ها نظر: 0

همه آژانس های تبلیغاتی مهم دپارتمانی برای تبلیغات دارند. با این حال ممکن است ساختار چنین دپارتمانی در سازمانهای مختلف با یکدیگر تفاوت داشته باشد زیرا هرکدام بنا بر الزامات متناسب با نیازهای خود آن را توسعه می‌دهند. شکل اصلی ساختار آژانس های تبلیغاتی بر اساس موارد زیر است:...

ادامه مطلب
توسط: admin در: آوریل 18, 2021 در: مقاله ها نظر: 0

در این مطلب در مورد ساختار و عملکردهای مختلف آژانس های تبلیغاتی صحبت خواهیم کرد. “تبلیغات، کسب و کار سرگرم‌کننده‌ای است زیرا تنها یک کسب و کار نیست- نیمی از آن کسب و کار، یک چهارم آن تخصص و یک چهارم آن هنر است”. تبلیغات یکی از عملکردهای بازاریابی...

ادامه مطلب
توسط: admin در: آوریل 17, 2021 در: مقاله ها نظر: 0

تبلیغاتی که شامل اشتهارطلبی Publicity در مورد موضوعات اجتماعی انسان باشد را تبلیغات اجتماعی می‌نامند. در کسب و کار رقابتی دنیای امروز هر سازمانی تکیه بر تبلیغات دارد. فراتر از این، سازمانهای غیرتجاری هم به منظور اشتهارطلبی از تبلیغات استفاده می‌کنند. امروزه دنیا با تغییرات سریعی که در عرصه...

ادامه مطلب
توسط: admin در: آوریل 14, 2021 در: مقاله ها نظر: 0

هدف بنیادی آموزش ترویجی پیشرفت فردی در جامعه و هدف غایی آن بهبود زندگی و رفاه تمامی روستاییان در چارچوب سیاستهای اقتصادی و اجتماعی ملی است. عاملان آموزش ترویجی با افرادی با سن، وضعیت تحصیلی، سطح زندگی، پیشینه فرهنگی و سیستم ارزشی مختلف و غیره کار می‌کنند. این تفاوتها...

ادامه مطلب
توسط: admin در: آوریل 13, 2021 در: مقاله ها نظر: 0

فلسفه، بدنه اصول یا قاعده کلی در یک زمینه از دانش است. به زبانی گسترده‌تر، می‌توان فلسفه را جستجوی خرد یا دانش چیزها و یافتن علتهای تئوری و عملی آنها دانست. همچنین فلسفه به عنوان حکمت معنوی تعریف شده است. فلسفه و ترویج را هر نویسنده‌ای به گونه‌ای تعریف...

ادامه مطلب
توسط: admin در: آوریل 12, 2021 در: مقاله ها نظر: 0

هدف کلی رشته آموزش ترویجی ایجاد بدنه‌ای از حقایق و کلیات است که معلمان، محققان، کارکنان و مدیران بتوانند به طور فزاینده هم اهداف فرهنگی و هم حرفه‌ای را درک کنند. بعضی از مهمترین اهداف آموزش ترویجی عبارتند از: ایجاد درک و عقیده‌ای که میزان رشد امکان ارتقا یابد،...

ادامه مطلب
توسط: admin در: آوریل 11, 2021 در: مقاله ها نظر: 0

نوع قابل انعطاف و پویای تحصیلات آن نوع آموزشی است که بتواند در هر کجایی در خدمت مردم باشد. این نوع آموزش علاوه بر توسعه فردی به تمام مؤلفه‌های اجتماع نیز کمک می‌کند. این ویژگیها و صلاحیتها مناسب طرفداران آموزش ترویجی است. توسعه و تکمیل آموزش به فرایند انتقال...

ادامه مطلب
توسط: admin در: آوریل 07, 2021 در: مقاله ها نظر: 0

تبلیغات به این صورت تعریف شده است، هر نوع ارتباط غیرشخصی درباره یک سازمان، محصول، خدمات یا ایده که از سوی یک بانی مشخص بابت آن هزینه پرداخت شده است. جنبه پرداخت در این تعریف بازتاب این حقیقت است که فضا یا زمان انتشار یک پیام تبلیغاتی معمولاً باید...

ادامه مطلب
توسط: admin در: آوریل 04, 2021 در: مقاله ها نظر: 0

غالب‌ترین و شاید مؤثرترین اشکال متقاعدسازی در فرهنگ معاصر، تبلیغات چاپی و الکترونیکی هستند. اگرچه ممکن است از این که بیرون برویم و هر محصولی را که آگهی تبلیغاتی آن را دیده‌ایم را بخریم احساس غرور کنیم، اما تبلیغات اثرات قابل توجه دیگری هم بر روی ما دارند که...

ادامه مطلب