توسط: admin در: نوامبر 07, 2018 در: مقاله ها نظر: 0

برای علاقمندان به موضوع برند این سوال پیش می آید که چگونه می توان مفهومی انتزاعی مثل برند را ارزیابی کرده و بر اساس شاخص های مالی قیمت گذاری کرد. در این مطلب روش های معروف در ارزش گذاری برند بطور مختصر معرفی شده است.   ۱- روش اینتربرند...

ادامه مطلب
توسط: admin در: نوامبر 06, 2018 در: مقاله ها نظر: 0

    1. متمایز باشید. اگر تصمیمی بگیرید از طرح دیگران برای خلق برند خودتان کپی‌برداری کنید نه تنها وجهه خود را نیز از دست خواهید داد.   تکرار کنید بله تا می‌توانید تکرار کنید. هر چه بیشتر شعارها، اخبار، رنگ‌ها، تم‌ها، ارزش‌ها و دیگر عناصر هویت‌ساز خودتان را...

ادامه مطلب
توسط: admin در: نوامبر 05, 2018 در: مقاله ها نظر: 0

در دنیای بازاریابی امروز اشکال، رنگ ها و نوشته ها نقش بسزایی را در تسخیر ذهن مشتری ایفا می کنند. امروزه صاحبان شرکت ها و بنگاه های اقتصادی برای برقراری ارتباط موثر با مشتری و القای منافعی که از فروش محصولاتشان نصیب آنها می شود، در چالش بزرگی به...

ادامه مطلب
توسط: admin در: نوامبر 04, 2018 در: مقاله ها نظر: 0

در سال ۱۹۰۶ اقتصاددان ایتالیایی ویلفردو پارتو یک فرمول ریاضی برای توصیف توزیع نابرابر ثروت در کشور خود ابداع کرد. او مشاهده کرده بود که بیست درصد از مردم بیش از هشتاد درصد ثروت را در اختیار دارند. در سالهای پایانی دهه ۱۹۴۰، دکتر ژوزف جوران قانون ۲۰/۸۰ را...

ادامه مطلب
توسط: admin در: نوامبر 01, 2018 در: مقاله ها نظر: 0

توصیه های مهم و کلیدی برای طراحی لوگو هرآنچه برای یک طراحی خوب باید بدانید تا بتوانید لوگوی خود را ماهرانه خلق کنید.   اگر به اطراف خود نگاه کنید لوگوهای بسیار زیادی ما را احاطه کرده اند. اما در همین لحظه کدام یک از آنها در ذهن شما...

ادامه مطلب
توسط: admin در: اکتبر 30, 2018 در: اخبار و اطلاعیه های مدرسه ایده, مقاله ها نظر: 0

بررسی روند تاریخی تحول انجام شده در مفهوم برند، نشان دهنده آینده نزدیکی است که در انتظار این مفهوم است. برای مدت زمانی طولانی درک از برند (تا حدود 1920 میلادی) بیشتر به کالا مربوط می شد و آنچه که ملاک برند بودن دانسته می شد میزان شهرت نام...

ادامه مطلب
توسط: admin در: اکتبر 28, 2018 در: مقاله ها نظر: 0

کرایگ هایپر؛ نویسنده، محقق، مقاله‌نویس، مجری رادیو و تلویزیون و یک سخنران حرفه‌ای است. در ۲۵ سال گذشته، او با کارهایش به ‌عنوان یک کارشناس حرفه‌ای موفقیت در حوزه‌های شخصی و اجتماعی معرفی شده. هاپیر یک سایت هم درباره سخنرانی مؤثر دارد که در آن نوشته: آ«من خواسته‌ام بخش‌های...

ادامه مطلب
توسط: admin در: اکتبر 27, 2018 در: مقاله ها نظر: 0

برند هسته اصلی فعالیت های تجاری شما محسوب می شود. مجموعه ای از ارزش ها، ایده ها، ویژگی های شخصیتی و جایگاه کسب وکارشما در برندتان متبلور می شود،اما گاهی حتی دوست داشتنی ترین برندها نیز وارد بحران می شوند، انها در مقابل فشارهای ناشی از افزایش قدمت سن...

ادامه مطلب
توسط: admin در: اکتبر 01, 2018 در: برند نظر: 0

برندها، از بالا به پایین و از داخل به خارج رشد می‌کنند. به این معنا که برند شما نیازمند دادن تعهد از طرف بالاترین سطوح رهبری و دادن پشتیبانی از طرف کارکنان در هر قسمت و هر نقطه از نمودار سازمانی است. گرد هم آوردن تیم برندسازی شما خواه...

ادامه مطلب
توسط: admin در: سپتامبر 30, 2018 در: برند نظر: 0

اگر شما اهل تجارت هستید، برندسازی کلید موفقیت بازاریابی‌تان است و این مقاله شما را در مسیر درستی قرار می‌دهد.   جهت‌گیری به سمت آنچه که اساساً برندسازی درباره‌‌ آن صحبت می‌کند درک قدرت برندسازی اختصاص دادن نفرات، منابع و زمان لازم برای ساختن یک برند شاید شما دست...

ادامه مطلب