توسط: admin در: ژانویه 23, 2017 در: برند, روابط عمومی نظر: 0

آرش سلطانعلی هویت سازمانی: تشریح مفهوم برای معنای هویت سازمان دیدگاههای متفاوتی وجود دارد. در این مقاله نویسندگان به سه تحول عمده در این زمینه اشاره می‌کنندکه به طرق مختلف هویت سازمان را با طراحی گرافیکی، با ارتباطات یکپارچه شرکت و در نهایت با رویکرد چند رشته‌ای که بشدت...

ادامه مطلب
توسط: admin در: ژانویه 14, 2017 در: برند نظر: 0

ترجمه آرش سلطانعلی IKEA همچنان تجارت بین الملل خود را گسترش می دهد، اما آیا آنها چیزی را از قلم نیانداخته اند؟ در گذشته میزان سنجش موفقیت یک شرکت به توانایی تبدیل شدن آن برند به یک نام خانگی در کشور سازنده آن مربوط  می شد، مانند شرکت Hoover...

ادامه مطلب
توسط: admin در: ژانویه 14, 2017 در: برند نظر: 0

آرش سلطانعلی وقتی در باره برندسازی های موفق فکر می کنید احتمالاً حروف متمایز سفید و قرمز کوکاکولا، تیک نایکی و نوارهای سه تایی آدیداس به ذهن شما خطور می کنند. اما به عنوان یک کسب و کار کوچک، حتی تصور سرمایه ای که بابت این برندسازیهای صرف شده،...

ادامه مطلب
توسط: admin در: دسامبر 04, 2016 در: روابط عمومی نظر: 0

به مزرعه‌ای که به‌خاطر آفت‌زدگی از بین رفته دقت کنید، قطعاً این مزرعه یک‌دفعه و بدون هیچ نشانه قبلی محصول خودش را‌ به کوهی از زباله تبدیل نکرده.مثل این اتفاق دقیقاً برای روابط اجتماعی ما هم رخ می‌دهد. نشانه‌های خراب‌شدن گل‌ها عموماً چیز‌هایی است مثل تغییر رنگ، تغییر حالت...

ادامه مطلب
توسط: admin در: دسامبر 04, 2016 در: برند نظر: 0

برند (Brand)، نمانام یا نام تجاری‏: یک نام ، عبارت، طرح، نماد یا هر ویژگی دیگری است که مشخص‌کننده خدمات یا محصولی خاص باشد که به وسیله آن از دیگر محصولات و خدمات مشابه متمایز می‌گردد. “برند”؛ طرح، نماد یا هر ویژگی دیگری است که مشخص‌کننده خدمات یا محصولی...

ادامه مطلب
توسط: admin در: دسامبر 04, 2016 در: بازاریابی نظر: 0

علم بازاریابی یا مارکتینگ بیش از آنکه یک مفهوم تجاری یا علمی باشد، مفهومی فلسفی است که در ابعاد مختلف ارتباطات و حتی زندگی ما جاریست. هنوز هم بسیاری از مردم فکر می کنند بازاریابی (Marketing)، یعنی این که بروشوری را در دستمان بگیریم و بریم به صد جای...

ادامه مطلب
توسط: admin در: دسامبر 04, 2016 در: بازاریابی نظر: 0

۱) برای جذب مشتری جدید هیچ گاه از مشتری قدیمی غافل نشوید اگر چه جذب مشتری جدید کاری جذاب است ولی اگر مشتری قدیمی چنین بپندارد که اهمیت خود را از دست داده است از شما دور خواهد شد . ۲) پس از بروز مساله(از نظر ارتباط با مشتری)هر...

ادامه مطلب
توسط: admin در: نوامبر 09, 2016 در: برند نظر: 0

ارزیابی و بازسازی برند Rebranding بسیاری از برندها در چهـره‌های قدیمی خود باقی‌ می‌مانند و به مرور موقعیت خود را در بازار رقابت از دست می‌دهند. اما یک برند سرزنده باید پویا و در حال حرکت باشد. در آژانس برندینگ ایده، ما با روش‌های علمی و خلاق، این سرزندگی...

ادامه مطلب
توسط: admin در: نوامبر 09, 2016 در: برند نظر: 0

مراحل تدوین و طراحی هویت یکپارچه برند انجام تحقیق و مطالعه، ارزیابی و ارائه مشاوره برای خلق یا بازسازی برند تدوین و طراحی هویت یکپارچه برند شامل ماهیت و فلسفه و ارزش‌های برند، هویت دیداری، هویت شنیداری و هویت کلامی برند برنامه‌ریزی و طراحی ساختار یکپارچه برای تولید و...

ادامه مطلب
توسط: admin در: نوامبر 09, 2016 در: برند نظر: 0

برند سازی چیست و چه اهدافی را دنبال می کند ؟ برند سازی روشی است که نام شرکت، محصول یا سازمانی را در بازار رقابت شناخته‌تر می‌کند و با اعتبـار بخشی باعث ایجاد تمایز بین شرکت‌ها و محصول‌های رقیب می‌شود. به‌وسیله برندسازی برای محصـولات یا خـدمات خود یک شـخصیت...

ادامه مطلب