توسط: admin در: نوامبر 20, 2018 در: مقاله ها نظر: 0

هویت سازی بصری برند قواعد و زیر ساخت های یک ارتباط روشن و شفاف بصری است که برند را منسجم و یکپارچه به نمایش در می آورد . بازتاب کاملی است از آنچه یک برند دارد میسازد ، اجرا میکند و می گوید هویت سازی بصری برند فقط نشانه...

ادامه مطلب
توسط: admin در: نوامبر 20, 2018 در: مقاله ها نظر: 0

هویت برند همان جوهره برند است. مهمترین و منحصربفردترین خصوصیات برند، در هویت برند نمایان می شود. پرفسور جان کاپفرر معتقد است «داشتن یک هویت، یعنی بودن شما، همانطور که هستید؛ تبعیت از طرح ثابت ولی فردی خودتان». هویت برند، تعیین‌کننده فردیت، آرمانها و اهداف، ارزشها و علائم شناسایی...

ادامه مطلب
توسط: admin در: نوامبر 19, 2018 در: مقاله ها نظر: 0

 عناصر داینامیکی تا آنجایی که من می‌دانم، هر هویت از شش عنصر تشکیل شده است. یکی از آنها لوگو است. با رنگ و تایپوگرافی تعداد آن به سه می‌رسد و بعد نوبت عناصر گرافیکی، تصویری و زبان است. اینها روی هم سیستمی ‌را بوجود می‌آورند که هویت برند را...

ادامه مطلب
توسط: admin در: نوامبر 17, 2018 در: دسته‌بندی نشده نظر: 0

لوگو، تنها مجموعه‌ای از رنگها و فونت است، و فقط همین‌ها یک هویت تصویری خلق می‌کنند. حداقل، طراحان مدتهای مدیدی است که به این صورت کار کرده‌اند. در سالهای اخیر تغییر وضعیتی در جهت خلق هویتهای ارگانیک‌تر با استفاده از عناصر بیشتر و متنوع‌تر بوجود آمده است. این امکان...

ادامه مطلب
توسط: admin در: نوامبر 08, 2018 در: مقاله ها نظر: 0

برند شخصی آنچیزی است که شما را ماندگار می کند.   برای رسیدن به موفقیت شغلی تنها انجام کارهای درست و درست انجام دادن کارها کافی نیست. راه رسیدن به موفقیت از مسیر توانائی مدیریت ادراک و نوع نگاهتان نسبت به خودتان می گذرد، ساده بپرسم شما یک کارمند...

ادامه مطلب
توسط: admin در: نوامبر 07, 2018 در: مقاله ها نظر: 0

برای علاقمندان به موضوع برند این سوال پیش می آید که چگونه می توان مفهومی انتزاعی مثل برند را ارزیابی کرده و بر اساس شاخص های مالی قیمت گذاری کرد. در این مطلب روش های معروف در ارزش گذاری برند بطور مختصر معرفی شده است.   ۱- روش اینتربرند...

ادامه مطلب
توسط: admin در: نوامبر 06, 2018 در: مقاله ها نظر: 0

    1. متمایز باشید. اگر تصمیمی بگیرید از طرح دیگران برای خلق برند خودتان کپی‌برداری کنید نه تنها وجهه خود را نیز از دست خواهید داد.   تکرار کنید بله تا می‌توانید تکرار کنید. هر چه بیشتر شعارها، اخبار، رنگ‌ها، تم‌ها، ارزش‌ها و دیگر عناصر هویت‌ساز خودتان را...

ادامه مطلب
توسط: admin در: نوامبر 05, 2018 در: مقاله ها نظر: 0

در دنیای بازاریابی امروز اشکال، رنگ ها و نوشته ها نقش بسزایی را در تسخیر ذهن مشتری ایفا می کنند. امروزه صاحبان شرکت ها و بنگاه های اقتصادی برای برقراری ارتباط موثر با مشتری و القای منافعی که از فروش محصولاتشان نصیب آنها می شود، در چالش بزرگی به...

ادامه مطلب
توسط: admin در: نوامبر 04, 2018 در: مقاله ها نظر: 0

در سال ۱۹۰۶ اقتصاددان ایتالیایی ویلفردو پارتو یک فرمول ریاضی برای توصیف توزیع نابرابر ثروت در کشور خود ابداع کرد. او مشاهده کرده بود که بیست درصد از مردم بیش از هشتاد درصد ثروت را در اختیار دارند. در سالهای پایانی دهه ۱۹۴۰، دکتر ژوزف جوران قانون ۲۰/۸۰ را...

ادامه مطلب
توسط: admin در: نوامبر 01, 2018 در: مقاله ها نظر: 0

توصیه های مهم و کلیدی برای طراحی لوگو هرآنچه برای یک طراحی خوب باید بدانید تا بتوانید لوگوی خود را ماهرانه خلق کنید.   اگر به اطراف خود نگاه کنید لوگوهای بسیار زیادی ما را احاطه کرده اند. اما در همین لحظه کدام یک از آنها در ذهن شما...

ادامه مطلب