توسط: admin در: اکتبر 01, 2018 در: برند نظر: 0

برندها، از بالا به پایین و از داخل به خارج رشد می‌کنند. به این معنا که برند شما نیازمند دادن تعهد از طرف بالاترین سطوح رهبری و دادن پشتیبانی از طرف کارکنان در هر قسمت و هر نقطه از نمودار سازمانی است. گرد هم آوردن تیم برندسازی شما خواه...

ادامه مطلب
توسط: admin در: سپتامبر 30, 2018 در: برند نظر: 0

اگر شما اهل تجارت هستید، برندسازی کلید موفقیت بازاریابی‌تان است و این مقاله شما را در مسیر درستی قرار می‌دهد.   جهت‌گیری به سمت آنچه که اساساً برندسازی درباره‌‌ آن صحبت می‌کند درک قدرت برندسازی اختصاص دادن نفرات، منابع و زمان لازم برای ساختن یک برند شاید شما دست...

ادامه مطلب
توسط: admin در: آگوست 15, 2017 در: برند نظر: 0

آرش سلطانعلی دوران برندسازی استاتیک به آخر رسیده است. سازمانها، شرکتها، مؤسسات، حتی سازمانهای خیریه دریافته اند که داشتن طرحهای هویتی با انعطاف و قابل انطباق با شرایط، در دنیای چند زبانه و چند کاناله کنونی که برندها در آن به سر می برند بسیار مناسب تر هستند. هویت...

ادامه مطلب
توسط: admin در: فوریه 23, 2017 در: برند نظر: 0

مراکز خرید موفق در آسیا برنامه‌ای برای موفقیت آرش سلطانعلی به رغم اقدامات انجام شده برای کنترل رشد جمعیت در آسیا، تحقیقات اخیر نشان می‌دهد که تا سال ۲۰۵۰ بیش از یک میلیارد به جمعیت منطقه افزوده می‌شود. با این رشد جمعیت به همراه رشد سریع جمعیت طبقه متوسط...

ادامه مطلب
توسط: admin در: فوریه 04, 2017 در: اخبار و اطلاعیه های مدرسه ایده نظر: 0

قهرمان من کیست؟ قهرمان تو کیست؟ قهرمان ما کیست؟ قهرمان های کودکان ما چه کسانی هستند؟ قهرمان ها چه نقشی در زندگی ما و کودکانمان ایفا میکنند؟ رسانه ها، فیلم ها، کارتون ها، بازی های رایانه ای و اینترنت کدام قهرمان ها را به روح و ذهن ما وارد...

ادامه مطلب
توسط: admin در: فوریه 01, 2017 در: برند نظر: 0

آرش سلطانعلی مقدمه.. ۳ استراتژی برند چیست؟.. ۹ برند چیست؟.. ۱۱ استراتژی چیست؟.. ۲۵ روند طراحی.. ۲۹ چگونه انجام دهیم؟.. ۳۵ مقدمه من به رفتار کسب و کار و این که این رفتار چه سهمی‌در عملکرد و درک یک شرکت، محصول یا خدمت دارد، علاقه دارم. کار من، اغلب...

ادامه مطلب
توسط: admin در: فوریه 01, 2017 در: روابط عمومی نظر: 0

سنجش اثربخشی تبلیغات آرش سلطانعلی وقتی کودکی ورقه امتحانی را پر می‌کند باید صبر کند و نتیجه را ببیند به این ترتیب متوجه می‌شود که در چه جاهایی اشتباه کرده و به کدام بخشها باید بیشتر توجه کند تا در آینده بتواند نمره بهتری بگیرد. در مورد تبلیغات هم...

ادامه مطلب
توسط: admin در: فوریه 01, 2017 در: روابط عمومی نظر: 0

حرکت میلان به سوی اکسپو ۲۰۱۵ بردن فرهنگ به طراحی برند شهر مانوئلا دکارلو و سیلویا کانالی دانشگاه IULM میلان ایتالیا، و آنت پریچارد و نایجل مورگن دانشگاه مؤسسه‎ی ولز، کاردیف بریتانیا ترجمه آرش سلطانعلی امروزه در بازار بسیاری رقابتی گردشگری شهرها باید تلاش فراوانی کنند تا خود را...

ادامه مطلب
توسط: admin در: فوریه 01, 2017 در: روابط عمومی نظر: 0

چگونه هویت بصری به شهرت سازمان کمک می‌کند آرش سلطانعلی هویت بصری شرکت CVI، نام، نماد یا لوگو، تایپوگرافی، رنگ، شعار و- اغلب موارد- عناصر گرافیکی اضافی را شامل می‌شود. لوگو یا نماد، توانایی بیان ویژگیهای شرکت را دارد. عناصر CVI در ارتباطات و در کاربردهای مختلف مانند ساختمانها،...

ادامه مطلب
توسط: admin در: فوریه 01, 2017 در: برند نظر: 0

بایدها و نبایدهای برندسازی مراکز خرید چگونه استراتژی برندسازی منجر به افزایش سودآوری می‌شود هرمن جی کرچر ترجمه آرش سلطانعلی چکیده: برندسازی موفق یک مرکز خرید مزیتهای رقابتی ایجاد می‌کند. شناسایی برند مناسب برای یک مرکز و همچنین ارتباط مؤثر و حفظ آن اهمیت دارد. برند مشترک یا برندسازی...

ادامه مطلب