توسط: admin در: آوریل 27, 2019 در: مقاله ها نظر: 0

با وجود اینکه ممکن است برندهای آسیاییِ بسیار کمی دارای مقام بین‌المللی باشند، فرض این که هیچ برند آسیایی قدرتمندی وجود ندارد کاملاً اشتباه است. در میان بسیاری از گروه‌های مصرفی در آسیا، برندهای وطنی تکثیر شده و خود را در برابر رقبای خارجی حفظ کرده‌اند. این برندها نه تنها در بازار داخلی خود بسیار شناخته شده‌اند بلکه حتی به بخشی از زندگی روزمره مردم جهان وارد شده‌اند.

برندهای سنتی مانند شیر شیرین خرگوش Rabbit یکی از نوشیدنیهای محبوب کودکان است، همین‌طور گوشت شیرین کبابی Bee Cheng Hiang Chinese مخصوص سال نوی چینی. اگر مصرف کننده مالزیایی هوس چای کند، Boh Tea همیشه در دسترس است. و اگر هوس نوشیدنی قویتری را دارند می‌توانند Yomeishu بنوشند که در طی نسلها مورد اعتماد بوده است. بسیاری از زنان جوان برای نرمی پوست از کرم Hazeline Snow استفاده می‌کنند که قرنها به خاطر ترکیب فوق‌العاده‌اش تحسین شده است، مدت‌ها پس از آن که فرمول‌های سفیدکننده پوست و کرمهای ضد پیری برند اورئال یا دیگر برندهای آرایشی به صحنه بیایند.

قرص‌های سردرد Tiga Kaki (که به معنی سه پا است) سردرد مردم را تسکین می‌داد و خمیردندان Darkie با تصویر یک خنیاگر سیاه پوست بر روی بسته‌بندی آن دندانهای آن‌ها را درخشان می‌کرد. در آن زمان مواضع سیاسی معنایی نداشت و این برندها نامهایی آشنا در هر خانه بودند و نسل‌های پی در پی به آنها اعتماد داشتند و از آنها استفاده می‌کردند.

از میان برندهای آسیایی می‌توان پنج گروه اصلی را نام برد:

  • سنتی‌گراها
  • احیاشده‌ها
  • برندهای آسیایی جدید
  • چالش‌برانگیز
  • مشهور

 

ترجمه و تالیف : آرش سلطانعلی

اگر علاقه مند به خواندن مطالب بیشتر هستید اینجا را کلیک کنید.

فهرست دوره های جامع آموزشگاه هنری و تبلیغات ایده

Trackback URL: https://ideabranding.ir/%d9%82%d9%88%d8%aa-%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%af%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a2%d8%b3%db%8c%d8%a7%db%8c%db%8c/trackback/

ارسال پاسخ:

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *