first-class
  •     تحقیقات بازاریابی
  •     تحقیقات SWOT
  •     بیانیه چشم انداز و ماموریت
  •     ارزش های محوری
  •     وعده و جوهره برند
  •     فوائد برند
  •     جایگاه سازی
  •     طراحی هویت یکپارچه سازمانی (Corporate Identity)
تحقیقات بازاریابی
آغاز فعالیت از اواسط سال 1394
با هدف ارایه عالى ترین خدمات مسافرتى و مشاوره در زمینه سفرهاى مختلف و متفاوت
جایگاه لاکچرى
مخاطبین گروه اجتماعی +A که در سال تعداد زیادی سفر از کشور می روند

Strengths   

ارتباط وسیع در گروه مخاطب
ارائه سرویس هاى خاص و متفاوت

 

      Weaknesses   

    نداشتن سابقه و اعتبار در این شاخه از کسب و کار

 

 Threats   

 

محدودیت هاى قانونى
سادگى امکان شبیه سازى خدمات
قوانینى که ارزبرى از کشور را ممنوع میکنند

 

 

  Opportunities  

رقباى کم
بازار دست نخورده
سهم کم رقبا از ارتباطات
افزایش جمعیت گروه مخاطب
ارائه سرویس هاى خاص و متفاوت
ارتباط وسیع در گروه مخاطب 

 

چشم انداز

Vision

فرست کلاس همیشه بعنوان رهبر و پیشرو در ارائه لوکس ترین خدمات در صنعت مسافرتى و گردشگرى شناخته شود.

ماموریت

Mission

طراحی و ارائه خدمات لوکس مسافرتی بصورتی که مخاطبان همیشه در کنار نام فرست کلاس حس آسایش خیال و اطمینان را داشته باشند.

ارزشهای محوری

خصوصی/ لاکچری / صرفه جویی در زمان / سهولت و آسایش سفر / ورای انتظارات / تجربه ای نو و منحصر به فرد

وعده برند

تجربه ای متفاوت و لاکچری، فراتر از تصور که تنها مختص شماست.

جوهره برند

لاکچری، خصوصی و منحصر به فرد توام با آسایش مطلق

فوائد برند

مختص طبقه اجتماعی خاص
تجربه ای خاص و منحصر به فرد
تحقق رویای سفر خصوصی
سهولت و آسایش سفر
حفظ حریم خصوصی

جایگاه سازی

باتوجه به جایگاه کنونى فرست کلاس در مقایسه با رقبا، (جایگاه فعلی)مناسب بنظر میرسد و پیشنهاد میشود با طراحى superpremium هویت برند مناسب این جایگاه حفظ شود.

اولین قدم، اعتبارسازى براى برند و آژانس first class میباشد تا مخاطبین به آن اعتماد کرده و با اطمینان، حاضر به گرفتن مشاوره در برنامه ریزى و تصمیم گیرى هاى خود در سفرشان شوند. قدم بعدى تمرکز بر روى گرفتن خدمات عالى و متفاوت از شرکتهاى هواپیمایى و داشتن عوامل ویژه، در بهبود روند پروسه کارها میباشد. همچنین برنامه ریزى هاى جذاب، به روز و کامل به صورتى که هر خواسته و نیازى را بتوانند تامین کنند. مواردى که این افراد خود قادر به انجام آنها نیستند. رویاهاى آنها را به واقعیت تبدیل کنند.

طراحی لوگو و رنگ سازمانی
2طراحی لوگو و رنگ سازمانی

شعار سازمانی برند

frist class2
frist class

شعار های تبلیغاتی

سفر خود را آنطور که مى خواهید طراحى کنید، آنطور که مى خواهید تجربه کنید !
لذت سفر کاملاً اختصاصى با “فرست کلاس”
مهمانان ما، خدماتى منحصر بفرد، وراى نیازها و انتظارات خود تجربه میکنند !
آسایش شما در سفر، با “فرست کلاس”
فرست کلاس، لذت سفر کاملاً اختصاصى !
فرست کلاس، لذت سفر خاص !

طراحی هویت یکپارچه سازمانی (Corporate Identity)