ideabranding2
کاتالوگ آژانس برندینگ ایده
917bcfa6-54d7-43e3-981e-57f33b005b56

آژانس برندینگ ایده در یک نگاه

موسسه ایده هنر طرح خلاق با نام تجاری آژانس برندینگ ایده با هدف ارتقاء و توسعه کسب ‌و کار سازمان ها، نهادها، شرکت های بزرگ و موسسات معظم تجاری فعالیت خود را از سال ۱۳۷۱ در حوزه تبلیغات و ارتباطات آغاز نمود و از سال ۱۳۸۸ فعالیت خود را بر برندسازی متمرکز نموده و در سال ۱۳۹۴ با تغییر و توسعه ساختاری در قالب یک موسسه چند منظوره به ثبت رسید و فعالیت خود را در سایر حوزه های فرهنگی، هنری و آموزشی گسترش داد.

این آژانس با بکارگیری چهره های شاخص و ممتاز از میان اساتید دانشگاه ها، کارشناسان خبره، صاحبان کسب و کار و مشاوران فعال در رشته های تبلیغات و ارتباطات در داخل و خارج کشور طی ۳۰ سال دوران فعالیت خود توانسته است با ارائه مشاوره های تخصصی به ویژه در زمینه برندسازی، اجرای پروژه های بزرگ و اثرگذار، برگزاری رویدادهای مهم و سمینارها و میزگردهای تخصصی، نام خود را به عنوان یک موسسه پیشرو، هدفمند و صاحب سبک در خدمت تبلیغات و ارتباطات در کشور به ثبت رساند.

ماموریت و چشم انداز

آژانس برندینگ ایده، با ماموریت طراحی و توسـعه برند با پیشینه سه دهه سابقه مفید در زمینـه تبلیغات، ارتباطات و هویت سازی برند، فعالیت می نماید. همچنین با جذب متخصصین برندسـازی و طراحان خلاق و با روش های به روز برندسازی، سازمان ها و شرکت ها را برای کسب جایگاهی قدرتمند و منحصربفرد همراهی میکند.

چرا آژانس برندینگ ایده

آژانس برندینگ ایده علاوه بر قدمت و سابقه درخشان و کم نظیر خود جزو معدود آژانس‌های تبلیغاتی است که صاحب رسانه نیست و به این موضوع افتخار دارد زیرا به‌عنوان مشاوری امین برای کسب وکارها شناخته شده است. یکی از عوامل ارزیابی‌های آژانس‌های تبلیغاتی همین موضوع است و به دلیل اینکه از بیست سال گذشته، ایده با مشتریان خارجی در حال همکاری است علاقه‌ای برای کسب امتیاز رسانه ندارد. زیرا معتقد است زمانی می‌تواند مشاوری امین باشد که بر حسب واقعیت‌های موجود، محصول و شناخت بازار نسخه مورد نیاز مشتری را ارائه دهد بدون این که دغدغه‌ای برای فروش رسانه‌های خود داشته باشد که این موضوع یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت آژانس ایده محسوب می‌شود.

فعالیت دپارتمان آموزش حرفه‌ای تبلیغات و ارتباطات ایده، سبب گردآمدن اساتید مجرب و مشاوران سرشناس در این مجموعه شده که حضورشان در پروژه‌های مختلف کاری و تشکیل اتاق‌های فکر ایده بسیار تاثیر گذار است. وجود دو محور تخصص استراتژی و گرافیک دیزاین بطور همزمان در آژانس‌های تبلیغاتی بسیار حائز اهمیت است که اغلب آژانس‌ها یکی از این دو تخصص را دارا هستند ولی آژانس ایده به دلیل سابقه تحصیلات مدیریت آن در رشته‌های مدیریت راهبردی و گرافیک دیزاین بهترین خروجی و دستاوردها را ارائه می‌دهد.

آژانس برندینگ ایده بر اساس یک سیسـتم پارامتریک جامـع، تمامی عنـاصر تداعی برند و عملـکرد آن را در گذشته تحلیـل کرده و جایگاه فعـلی آن را ارزیابی میکند و بر اساس اهداف کلان، برنامـه ها و اسـتراتژی های بازاریابی شـما، راهکارهای خلاق برای رشد و توسعه برند ارائه می دهد. البته تمام این فعالیت ها، گام ابتدایی یک مدل چند مرحله ای است که در برندسازی با روش “ ایجاد برند فراگیر” یا Total Branding در آژانس برندینگ ایده مورد استفاده قرار می گیرد. پس از جایگاه سازی مناسب، گام های بعدی ساخت برند توسط متخصصان ما طراحی و با همکاری مدیر بازاریابی، تبلیغات و برندینگ هر سازمانی به اجرا در خواهد آمد.



مشتریان ما

مشتریان ما درباره ایده چه می گویند

شرکای تجاری ما

ideaschool
ideaadvertising
ideapublication
ideagallery