تبلیغات و ارتباطات – ایده مدرسه هنر و کسب‌و‌کار

  • فراخوان جشنواره ملی هنرهای دیجیتال

    نخستین جشنواره هنرهای دیجیتال با همکاری موسسه فرهنگی هنری ایده، دانشگاه هنر، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت کشور برگزار می شود. […]

  • نقدی بر جشنواره تبلیغات کن ۲۰۱۶

    موجی از نوستالژی، موجی از تغییرات جشنواره تبلیغات شیرهای کن، امسال موفق تر از هر سال دیگر بود. این جشنواره، تاجی است بر سر شرکت  Ascential plc، […]

  • بازاریابی در اوج

    ارتقای رشته‌های معمولی بازاریابی تجاری و رساندن آنها به بلندی‌های سرگیجه‌آور استراتژی ملی به‌طور اجتناب‌ناپذیری سبب ایجاد […]

  • آیا برندسازی همان انجام وظیفه است؟

    برای مدیریت برند که نوعی خدمات تجاری محسوب می‌شود بسیار عجیب است که در رده‌ای بالاتر از دولت‌ها دیده شوند. در عین حال برای طراحی […]

  • امید برای برندسازی

    در واقعیت، نظریه برندسازی و اجرای آن می‌تواند در هر زمینه‌ای که به آن نیاز باشد ارزش آفرین باشد. مقررات کمی تا این حد برای مدیریت شرکتها […]

  • برندسازی مکان

    منظور از برندسازی یک مکان، حداقل در اصول، کاملاً ساده است. استراتژی مکان – برند طرحی برای تعیین واقعی‌ترین، رقابتی‌ترین و […]

  • دیدگاهی دیگر درباره برندها : بازارها و اصول اخلاقی

    کتاب پرفروش و ضد برند بدون لوگو از نائومی کلین که درست پس از اعتراض‌ها علیه سازمان تجارت جهانی در سیاتل منتشر شد، توهینی به دنیای […]

  • نگرش جامع برندها

    برند از زمان قدیم و از نظر سنتی، جولانگاه بخش بازاریابی بود که بر استفاده از برند به نحوی متمایز برای ارتباط با مشتریان و مدیریت […]

  • هویت کلامی و بصری برند

    در سال ۱۹۵۵ رئیس آی‌بی‌ام سؤال زیر را مطرح کرد: فکر می‌کنید ممکن است که آی‌بی‌ام بتواند شبیه به شرکتی شود که واقعاً هست؟   در آن زمان رئیس […]

  • ایجاد زیرساخت برند

    بخشی از این کار معمولاً از قبل در جای خود قرار گرفته است اما مطمئن شوید کاملاً شفاف و تماماً اثرگذار خواهد بود، زیرا مراحل زیر بدون […]