تبلیغات و ارتباطات – ایده مدرسه هنر و کسب‌و‌کار

  • مصاحبه با دکتر حسین علی افخمی

    موضوع گفتگو با دکتر حسین علی افخمی “کمپین در روابط عمومی به چه معناست؟”   کمپین در روابط عمومی به چه معناست؟ کارکرد این مفهوم در جامعه […]

  • چگونه روابط عمومی می تواند بیشتر از تبلیغات برندساز باشد؟

    چگونه روابط عمومی می تواند بیشتر از تبلیغات برندساز باشد؟   برخلاف آنچه که به طور سنتی در مورد کارکردهای روابط عمومی و اثرات آن در […]

  • گزارش نشست توسعه برند در بستر تبلیغات و PR

    نشست توسعه برند در بستر تبلیغات و PR در مدرسه تبلیغات ایده برگزار شد.   نشست با محور توسعه برند در بستر تبلیغات و PR روز پنجشنبه ۲۸/۰۶/۹۸ ساعت ۱۷ […]

  • نشست توسعه برند در بستر تبلیغات و PR

    مدرسه تبلیغات ایده نشستی با عنوان توسعه برند در بستر تبلیغات و PR  برگزار می نماید.   تا به امروز همگی ما درباره ی برند مطالب زیادی خوانده و […]

  • برندسازی مکان

    منظور از برندسازی یک مکان، حداقل در اصول، کاملاً ساده است. استراتژی مکان – برند طرحی برای تعیین واقعی‌ترین، رقابتی‌ترین و […]

  • دیدگاهی دیگر درباره برندها : بازارها و اصول اخلاقی

    کتاب پرفروش و ضد برند بدون لوگو از نائومی کلین که درست پس از اعتراض‌ها علیه سازمان تجارت جهانی در سیاتل منتشر شد، توهینی به دنیای […]

  • نگرش جامع برندها

    برند از زمان قدیم و از نظر سنتی، جولانگاه بخش بازاریابی بود که بر استفاده از برند به نحوی متمایز برای ارتباط با مشتریان و مدیریت […]

  • هویت کلامی و بصری برند

    در سال ۱۹۵۵ رئیس آی‌بی‌ام سؤال زیر را مطرح کرد: فکر می‌کنید ممکن است که آی‌بی‌ام بتواند شبیه به شرکتی شود که واقعاً هست؟   در آن زمان رئیس […]

  • ایجاد زیرساخت برند

    بخشی از این کار معمولاً از قبل در جای خود قرار گرفته است اما مطمئن شوید کاملاً شفاف و تماماً اثرگذار خواهد بود، زیرا مراحل زیر بدون […]

  • معماری برند

    سازمان‌دهی برای ارائه ارزش معماری برند رابطه بین برند شرکت و کسب‌وکار، خطوط تولید و برندهای محصول را هماهنگ می‌کند. معماری برند از طریق […]