توسط: admin در: نوامبر 09, 2016 در: برند نظر: 0

ارزیابی و بازسازی برند Rebranding

بسیاری از برندها در چهـره‌های قدیمی خود باقی‌ می‌مانند و به مرور موقعیت خود را در بازار رقابت از دست می‌دهند. اما یک برند سرزنده باید پویا و در حال حرکت باشد.

در آژانس برندینگ ایده، ما با روش‌های علمی و خلاق، این سرزندگی و پویایی را به برندهای قدیمی باز می‌گردانیم. در این ساختار جدید با ارزیابی تمامی‌ عناصر هویتی برند، جایگاه و مقبولیت آن را بررسی و تحلیل کرده و با شناخت کامل از نقاط قدرت و ضعف آن، راهکارهایی برای به‌روز رسانی و ارتقای آن ارائه می‌کنیم.

ما با روش‌های پژوهشی و پروسه‌های خلاقه، برندها را برای ارتباط با مردم توسعه داده و تدوین‌ می‌کنیم تا پس از جلب اعتماد و اعتبار به تجارتی موفق و ثروتی بزرگ برسند. ما خلاقیت‌ را در مسیر بازاریابی و طیف مشتریان شما به کار می‌بریم تا برندینگ ابزاری هوشـمند باشد برای رسیدن به تجارتی معتبر و تولید ثروتی کلان.

ارسال پاسخ:

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *