پوستر و آگهی تبلیغاتی چیست؟

پوستر یک روش تبلیغاتی است که به آسانی پیام مورد نظر را به مخاطبان منتقل می کند. همچنین مقرون به صرفه‌تر از دیگر گزینه‌ها است –بر خلاف دیگر هزینه های تبلیغاتی چندباره نیست و فقط یک بار پراخت می شود.- پوسترها عمدتا با استفاده از کاغذ و بر روی دیوار نصب می شوند و به همین دلیل بیشتر جلب توجه کرده، همیشه دیده می شوند و واقعی تر به نظر می آیند. در طراحی پوستر باید به عواملی نظیر رنگ جذاب، فونت، کادر مناسب، زمینه متناسب، ترکیب بندی اصولی و.. توجه کرد.

تبلیغات نیز  روشی است که به واسطه آن محصول یا خدمات یک شرکت و یا برند مشخص را به گروه هدف مخاطبان معرفی می کنند . تبلیغات انواع مختلفی مانند؛ رسانه ای(تلویزیون)، دیجیتالی، چاپی(روزنامه)، محیطی(بیلبورد) و تلفنی دارد و حتما باید توجه شود که تحقیقات بازار، شناخت جامعه هدف و تعیین روشهای بازاریابی را قبل از طراحی تبلیغ انجام داد تا از اتلاف وقت وهزینه جلوگیری شود. همچنین در یک تبلیغ حرفه ای باید به مواردی مانند؛ پرسیدن سوالهای کلیدی، ارائه راه حل، استفاده از کلمات تاثیر گذار و مهم و القای حس ضرورت توجه کرد و آنها را رعایت نمود تا تبلیغی اثرگذار و متمایز ساخته شود.

 

کاربرد و جایگاه پوستر و آگهی تبلیغاتی در برندینگ چیست؟

پوستر:

هدف از طراحی یک پوستر تبلیغاتی جلب توجه، انتقال مفهوم و در نتیجه متقاعد کردن مخاطبان است. پوستر به علت نصب در هر جایی مخصوصاً اماکن پررفت و آمد با مخاطبان گسترده تری در ارتباط است و در زمان بیشتری نیز-البته به شرط شلوغ نبودن المان های طراحی و رعایت سادگی و گیرایی- می تواند آنها را درگیر کند. همچنین از لحاظ ویژگی فیزیکی اش، امکان نصب طولانی مدتی را نیز به نسبت تبلیغات دیگر دارد. با صرف تر است و روش آسانی برای جذب مشتریان می باشد. در حقیقت پوسترها با گیرایی برگرفته از طراحی شان، علاوه بر شناساندن لوگو، برند و شرکت، میزان حرفه ای بودن خود را به مخاطبان نشان داده و در نتیجه در ذهن آنها ماندگارتر می گردند.

تبلیغات:

امروزه با استفاده از تبلیغات می توان پیام برند را به مخاطبان و مشتریان آن منتقل کرد و علاوه بر افزایش آگاهی و اطلاعات نسبت به برند باعث؛ افزایش فروش، ترغیب به خرید، جذب مشتریان، بیان تمایز و امتیازات محصول و خدمات، تثبیت جایگاه برند و محصول، کمک به خرید آسان تر و توسعه جایگاه برند در بازار شد.

 

خدمات، مشاوره و طراحی آژانس برندینگ ایده در مورد طراحی پوستر و آگهی تبلیغاتی چیست؟

آژانس برندینگ ایده با داشتن دو دهه سابقه در راه اندازی و توسعه استراتژی کسب و کار، جذب منابع مالی، طراحی هویت برند، توسعه و برندسازی، طراحی و توسعه استراتژی بازاریابی، تبلیغات وارتباطات، ایجاد کمپین ها، به کارگیری متخصصان هر حوزه، و…. همواره کسب و کارهای حرفه ای و نوپا را در بدست آوردن سهم ایده آل آنها از بازار رقابت یاری کرده و مشاوره های کاربردی و تخصصی را ارائه نموده است.

در خصوص طراحی پوستر و آگهی تبلیغاتی نیز خدمات مشاوره و طراحی خود را با به کارگیری طراحان و متخصصان این حوزه در خصوص طراحی یک پوستر و ساخت تبلیغات حرفه ای و اصولی به صاحبان کسب و کارهای تجاری، صنعتی، خدماتی و… ارائه می دهد.

آژانس برندینگ ایده به کسب و کار شما کمک می کند تا علاوه بر اصول برندینگ، معرفی محصول و خدمات، بازاریابی، تبلیغات(کمپین نویسی، بیلبوردها، آگهی و…)، طراحی وب سایت، طراحی لوگو، بسته بندی، طراحی گرافیک و عکاسی، طراحی پوستر و ساخت تبلیغات متمایز را نیز با کمک دانش متخصصانی نظیر طراحان گرافیک، کارگردانان، تیزرسازان، کارشناسان برندینگ و بازاریابی، مشاوران کسب و کار و… به بهترین نحو انجام دهید و به واسطه ساخت تبلیغات متمایز و جذاب و همچنین طراحی پوستر های حرفه ای در ذهن مشتریان شناخته شده و به آسانی ثبت گردید.

 طراحی « پوستر و آگهی تبلیغاتی »کدام برندهای معروف توسط آژانس برندینگ ایده انجام شده است؟

  • طراحی پوسترهای موسسه فرهنگی هنری ایده
  • طراحی پوستر فستیوال بین المللی دوربین های دیجیتال
  • طراحی پوستر شرکت ماشین های بتن سازی
  • طراحی پوستر نمایشگاه بین المللی فرش ایرانی
  • طراحی پوستر قلم انسولین Novopen برای بیماران دیابتی
  • طراحی پوستر شرکت اکبریه
  • طراحی آگهی تبلیغاتی محصولات دارویی دامی
  • طراحی آگهی های تبلیغاتی بانک کشاورزی
  • طراحی آگهی های تبلیغاتی همراه اول
  • طراحی آگهی تبلیغاتی شرکت خدمات الماس

 

[vc_images_carousel images=”7016,7018,7020,7025,7023,7037,7024,7038,7039″ img_size=”medium”]