توسط: admin در: بهمن ۱۳, ۱۳۹۵ در: برند نظر: ۰

آرش سلطانعلی چگونه ارزش برند یا برندهای خود را تخمین بزنیم؟ ارزیابی برند یک حوزه از برندسازی است که با تناقضات و اختلافات خدشه‌دار شده است. هر ساله، نشریات جهانی معتبر نامهای تجاری برجسته در جهان را بر اساس ارزش داراییهای نامشهود آنها (برندشان) رتبه بندی می‌کنند. تقریباً هر...

ادامه مطلب
توسط: admin در: بهمن ۱۳, ۱۳۹۵ در: روابط عمومی نظر: ۰

موردپژوهی ZARA نوشته Danye LUO کارشناس ارشد در تجارت بین‌الملل ترجمه آرش سلطانعلی مفهومی که برند آن را نمادینه می‌کند، برای مشتری اهمیت بی‌اندازه‌ای دارد، بنابراین تعداد قابل ملاحظه‌ای از پژوهشگران (مانند فیلیپس، ۱۹۸۸؛ مورفی، ۱۹۹۰؛ برایمر Brymer و شیرو Schiro، ۱۹۸۹؛ تمپورال، ۲۰۰۲) به‌طور روزافزون نسبت به مدیریت...

ادامه مطلب
توسط: admin در: بهمن ۱۳, ۱۳۹۵ در: برند نظر: ۰

آرش سلطانعلی مشاور ارشد برندسازی برندسازی برای محصولات، کسب و کار، خدمات و حتی خودتان پاسخ کوتاه به این سؤال که چگونه و چه وقت باید برندسازی کرد، این است که برند را زمانی می‌سازید، که برای وعده دادن به مشتری‌ها آمادگی دارید و زمانی می‌توانید برندتان را حفظ...

ادامه مطلب
توسط: admin در: بهمن ۱۳, ۱۳۹۵ در: برند نظر: ۰

آرش سلطانعلی مشاور ارشد برندسازی اگر تمامی صحبت‌هایی که در دنیای تجارت درباره‌ برندسازی می‌شود به شما این احساس را می‌دهد که انگار دارید به یک کانال رادیویی خارجی ‌زبان گوش می‌دهید، این مقاله تعریف‌ روشنی برای تمام واژه‌هایی که در مکالمات برندسازی بکار میرود، ارائه می‌کند، در ضمن...

ادامه مطلب
توسط: admin در: بهمن ۰۶, ۱۳۹۵ در: برند نظر: ۰

آرش سلطانعلی مشاور ارشد برندسازی فرآیند گام به گام برندسازی بهترین فرصت ها برای برندسازی یا تغییر برند وقتی زمان برندسازی فرا میرسد، قبل از اینکه حقیقتاً تمام سعی خود را بکار گرفته و شروع کنید، باید بدانید درگیر چه کاری می‌شوید. این مقاله به شما درباره‌ فرآیند برندسازی،...

ادامه مطلب
توسط: admin در: بهمن ۰۴, ۱۳۹۵ در: برند نظر: ۰

این مقاله در مجله ‌ contagious شماره ۳۲ به چاپ رسید. Contagious منبع اطلاعاتی برای جامعه‌ بازار جهانی است که بر رسانه‌های غیررایج و پدیداری فناوری‌ها تمرکز دارد. ترجمه آرش سلطانعلی فراگیر بودن نوشابه‌ی کوکاکولا جوهره‌ی این نوشته است. درست دسامبر گذشته بود که انجمن خیریه‌ی کولالایف با این...

ادامه مطلب
توسط: admin در: بهمن ۰۴, ۱۳۹۵ در: برند نظر: ۰

آرش سلــــطانعلی مشاور ارشد برندسازی هویت سازی برای یک برند صرفا ساختن نشانه و لوگوتایپ و سمبل و امضای برند نیست، بلکه خلق تفکری بنیادی است به عنوان عامل مشترکی که همه ارکان یک برند را در بیرون و داخل آن پیوند میزند و هماهنگ میکند. جلوه‌های ظاهری برند،...

ادامه مطلب
توسط: admin در: بهمن ۰۴, ۱۳۹۵ در: بازاریابی نظر: ۰

موردپژوهی EFES PILSEN در بازار آبجوی ترکیه بازاریابی کالاهای مصرفی در کشورهای در حال توسعه نوشته‌ فرد میلر، دانشگاه ایالتی مورای، مورای، ایالت کنتاکی و آ. حمدی دمیرل، ترکیه ترجمه آرش سلطانعلی این مقاله بازار آبجوی ترکیه و تجربه‌ی موفق‌ترین شرکت آبجوسازی ترکیه یعنی اِفِس پیلسن را بررسی می‌کند....

ادامه مطلب
توسط: admin در: بهمن ۰۴, ۱۳۹۵ در: برند, روابط عمومی نظر: ۰

آرش سلطانعلی هویت سازمانی: تشریح مفهوم برای معنای هویت سازمان دیدگاههای متفاوتی وجود دارد. در این مقاله نویسندگان به سه تحول عمده در این زمینه اشاره می‌کنندکه به طرق مختلف هویت سازمان را با طراحی گرافیکی، با ارتباطات یکپارچه شرکت و در نهایت با رویکرد چند رشته‌ای که بشدت...

ادامه مطلب
توسط: admin در: بهمن ۰۴, ۱۳۹۵ در: بازاریابی نظر: ۰

آرش سلطانعلی موجی از نوستالژی، موجی از تغییرات جشنواره تبلیغات شیرهای کن، امسال موفق تر از هر سال دیگر بود. این جشنواره، تاجی است بر سر شرکت  Ascential plc،  برگزارکننده جشنواره کن، که هنوز هم سهام آن حدود یک میلیارد دلار ارزش دارد. هیئت های شرکت کننده بیشتر، جوایز...

ادامه مطلب